.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان نماينده ولي فقيه در مازندران در محضر رهبر انقلاب
سخنان نماينده ولي فقيه در مازندران در محضر رهبر انقلاب


افرادي كه دو پهلو صحبت مي‌كنند در كشور مأوايي ندارند 
نماينده ولي فقيه در مازندران در محضر رهبر معظم انقلاب گفـت: خواص و افرادي كه دو پهلو صحبت مي‌كنند در كشور مأمن و مأوايي ندارند. 

به مراسم نكوداشت حماسه ششم بهمن آمل، آيت‌الله نورالله طبرسي پيش از ظهر امروز در ديدار مردم مازندران در محضر مبارك رهبر انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: مازندران قبل از هر چيز مامن و ماواي آل الله بود.
وي تصريح كرد: از رهبر معظم انقلاب كه با توجه به مشغله كاري، ما را به حضور پذيرفتند تشكر و سپاسگذاري مي‌كنيم.
وي افزود: 4هزار و 500نفر به نمايندگي از مردم 3ميليون نفري مازندران افتخار حضور پيدا كردند كه اين افتخار بزرگي براي مردم ولايت مدار مازندران است.
طبرسي در ادامه افزود: طبرستان به گذشته درخشان خود در پناه دادن به فرزندان رسول الله و مبارزات تاريخي قبل و بعد از انقلاب مي‌بالد.
وي با اشاره به سخنان تاريخي رهبر انقلاب در جمع مردم چالوس اشاره كرد و گفت: بچه‌هاي مازندران بيادعا و با آغوش باز پذيرا و مروج دين اسلام شدند.
طبرسي تصريح كرد: در ششم بهمن نظام بار ديگر با فداكاري مردمان دلبسته ولايت هزار سنگر آمل از وجود دشمنان اسلام و نظام پاك شد و اين افتخاري بزرگ براي مردم مازندران است.
وي در ادامه به حوادث اخير كشور اشاره كرد و گفت: خاموش كردن فتنه‌ها توان و نيروي زيادي نمي‌خواهد و مردم مازندران همانند حماسه ششم بهمن اين افراد را در جاي خود مي‌نشانند.
طبرسي با اشاره به دوپهلو صحبت كردن خواص گفت: ما فقط منتظر امر رهبر در مورد خواص هستيم و هر تصميمي كه ايشان بگيرند ما با تمام توان در اطاعت از ايشان كوتاهي نخواهيم كرد.
وي در پايان گفت: از رهبر انقلاب تقاضا داريم در سال‌هاي آينده نيز پذيراي مردم مازندران در روز ششم بهمن باشند تا اين ملاقات براي ما نهادينه شود./فارس



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.